Autoestima’t radicalment

El dr. Walter Riso ens proposa practicar una autoestima radical, incondicional!

Les persones tenim dret a pensar en nosaltres mateixes. Ens mereixem el millor; ni més ni menys que qualsevol altra persona.

Ens han ensenyat a parar compte de no caure en l’egoisme, en el narcisisme, en l’individualisme, i sumades a totes aquestes prevencions, mirar d’acontentar tothom.
En caure en aquest parany, passem a relacionar-nos amb una distribució de drets i deures asimètrica, capitalitzant els deures i hipotecant el nostres drets, jugant a perdre avui sí i demà també.

L’estimació és essencial i necessita ser radical i incondicional.
Hi ha dos tipus d’autoestima, quina optes per conrear és decisiu.

Si t’estimes a tu mateixa condicionalment també estimaràs amb condicions; aquest tipus d’amor no ens interessa, ens aboca a la submissió i a l’abús, a patir-ne i a imposar-ne, en funció de la correlació de forces de l’escenari en qüestió.

Autoestimant-nos radicalment i incondicionalment ens habilitem per a estimar! Això ens interessa!

Sophia Blasco Castell, assessora i coach

Coach personal

Tagged with: ,
Arxivat a Relacions Personals
La teva sessió de regal, d'Isabel Mas
Agenda
Descarrega’t l’e-Book!
L'estrès, a ratlla! e-Book

Escriu la teva adreça de correu i rebràs els nous articles al teu correu immediatament!

A %d bloguers els agrada això: