Refusem l’afecte i …

Ralph Waldo Emerson, a la Viquipèdia“Refusem l’afecte i la intimitat amb la gent, com si esperéssim un afecte i una intimitat millors que encara han d’arribar.
Però, d’on i quan?
Demà serà com avui.
Malbaratem la vida mentre ens preparem per viure.”
Ralph Waldo Emerson

Ralph Waldo Emerson, assagista, filòsof i poeta estatunidenc. Va ser líder del moviment transcendentalista a les primeries del segle XIX. Les seues ensenyances van contribuir a desenvolupar el moviment del Nou Pensament a mitjan segle XIX.
La filosofia d’Emerson potencia els valors de l’individu, és afirmativa, vitalista i optimista. Fou lloat per Friedrich Nietzsche i altres pensadors.

Sophia Blasco Castell, assessora i coach

Coach personal

Arxivat a Frases sàvies
7 comments on “Refusem l’afecte i …
  1. Aprenem tard que el afecte es tant important per tot…i alguns ni ho aprenen mai…ens han educat en una fredor i una contenció absurda i estic tant d’acord amb el que diu Emerson “malbaratem la vida, mentre ens preparem per viure” …quina raó!!
    M’encanta aquest escrit, Sophia!! Una abraçada!!

  2. caterina ha dit:

    És una gran frase i molt certa, potser per això m’ha arribat. Esperar…, segurament en molts de casos sigui un dels mals dels nostres dies, el que no mos deixa viure plenament el dia a dia juntament amb la por. Bon post!

    Gràcies per passar fa uns dies pel meu blog :) Una abraçada!

    • Sophia Blasco ha dit:

      La por ens paralitza i, de vegades, se’ns hi presenta sobredimensionada, o ens autopercebem minvats de cursos per gestionar l’esdevenidor que imaginem.
      Gràcies Caterina i Bon Any!

  3. Oriol López ha dit:

    Sàvies paraules d’Emerson les que ens ha seleccionat la Sophia.

  4. Francesca Sorolla ha dit:

    En el transcurs de la nostra existència, en general, pensem que tindrem temps per millorar com a éssers humans, i tot d’una, ens adonem que se’ns acaba el temps i no hem fet el millor de tot; estimar i ser estimats!
    Gràcies Sophia, les teves seleccions del blog sempre són bones lliçons

    • Sophia Blasco ha dit:

      Com bé dius, el temps, el nostre temps és limitat i, de vegades, el malbaratem.
      M’agrada que t’agradin Francesca.
      Gràcies pel teu comentari.

Els comentaris estan tancats.

La teva sessió de regal, d'Isabel Mas
Agenda
Descarrega’t l’e-Book!
L'estrès, a ratlla! e-Book

Escriu la teva adreça de correu i rebràs els nous articles al teu correu immediatament!

A %d bloguers els agrada això: