
Pilar al Pic de Perafita, de Castellers d’Esplugues, al Flickr
La raó principal per la qual les persones ens donem per vençudes tan ràpid és la tendència a fixar-nos en tot el que ens queda per assolir, en comptes de fixar-nos en tot el que ja portem assolit.
Vaibhav Shah“The number one reason why people give up so fast is because they tend to look at how far they still have to go, instead of how far they have gotten.”
Vaibhav Shah
Aquesta tendència a no reconèixer la bona feina feta ens mina l’autoconfiança i ens porta a renunciar davant reptes absolutament assolibles. Reconèixer i valorar els resultats assolits ens reforça l’autoestima i l’autoconfiança.
Si et cal reforçar la teva autoestima i la teva autoconfiança, compta amb mi per aconseguir-ho, parlem-ne! Posa-t’hi ara mateix! Hi tens molt a guanyar!
Sophia Blasco Castell, assessora i coach