Genoll recuperat! El secret al descobert

"Human female knee", d'ArnoldReinhold a Viquipèdia

Human female knee“, d’ArnoldReinhold a Viquipèdia

La inflamació del genoll dret la patia des de feia uns quants anys, s’anava recuperant parcialment i tornant a empitjorar. La darrera inflamació va ser considerable i vaig decidir posar-me en mans d’un professional.

Vaig tenir la sort de veure el programa Jordi Saló Darder: “De la necessitat, virtut” a TV3 l’any 2015, me van impressionar el mètode Saló Darder i la màquina Physium System, inventada i desenvolupada pel senyor Jordi Saló Darder per tractar el dolor i la inflamació articulars i recuperar la mobilitat. Vaig decidir acudir a l’Institut Saló Darder.

N’estic més que satisfeta! El genoll està recuperat! A l’endemà del primer dia de tractament, la reducció del dolor va ser força important.
La recuperació ha estat fruit de la professionalitat del fisioterapeuta Àlex López Melero de l’Institut Saló Darder, del mètode Saló Darder, de la màquina Physium System i de seguir les recomanacions per modificar la manera de caminar que era la que me provocava sobrecàrrega del genoll, ja que feia un caminar descompensat.

Ara camino amb el genoll recuperat, entre 8km i 10km diaris. Gràcies Àlex!

Sophia Blasco Castell, assessora i coach

Coach personal

Tagged with:
Arxivat a + Receptes per Viure Bé!
La teva sessió de regal, d'Isabel Mas
Agenda
Descarrega’t l’e-Book!
L'estrès, a ratlla! e-Book

Escriu la teva adreça de correu i rebràs els nous articles al teu correu immediatament!

A %d bloguers els agrada això: