Prioritzar és importantíssim. Els assumptes ens arriben sense categoritzar, a nosaltres ens pertoca destriar quins són els importants, els urgents i els irrellevants.
Planificar atenent als criteris d’importància i d’urgència és decisiu; de vegades, allò que és urgent desplaça allò que és més important.
Delegar ens ajudarà a gestionar bé la multitud d’assumptes que portem entre mans, i ens interessa delegar bé.
El temps pot ser un bon aliat si apliquem bones estratègies per gestionar-lo i delegar fomenta la col·laboració i augmenta l’eficiència i l’eficàcia.
Aquest taller virtual el dediquem a identificar problemes i a trobar solucions en relació a la priorització, planificació i delegació. Participa-hi!
Dissabte, 13 de juny de 2020, de 11:00h a 12:00h (hora de Barcelona)
Accés lliure i gratuït, places limitades.
Reserva la teva plaça complimentant el formulari:
Les dades personals que facilites en aquest formulari s’utilitzaran exclusivament per a la inscripció i la participació al taller virtual.
Un taller virtual és un seminari multimèdia interactiu, accessible en línia, que es pot seguir via web des de qualsevol lloc del món.
Per participar-hi necessites un ordinador amb càmera, o una tauleta o un telèfon, equipats amb auriculars amb micròfon. Utilitzarem l’aplicació Google Meet per al taller virtual, necessitaràs iniciar sessió a Google. Si encara no hi tens compte, obre-te’l, és gratuït.
Si participaràs des de l’ordinador i tens instal·lat el Chrome, no has de fer res més; si ho fas des del mòbil, caldrà que t’instal·lis l’App Google Meet.
Consulta la programació d’activitats a l’Agenda
Sophia Blasco Castell, assessora i coach