La felicitat es dóna quan …

Mohandas K. Gandhi a la Wikimedia Commons“Happiness is when what you think,
what you say
and what you do
are in perfect harmony”

La felicitat es dóna quan entre els teus pensaments,
les teves paraules
i les teves accions
hi ha una harmonia perfecta
Mahatma Gandhi

Mohandas Karamchand Gandhi, savi pensador i polític indi, conegut amb el sobrenom de Mahatma o Mahatma Gandhi, va lluitar mitjançant la resistència passiva i la desobediència civil. Va instaurar nous mètodes de lluita, les vagues i les vagues de fam, rebutjava la lluita armada i predicava la no-violència com a mitjà per resistir el domini britànic.
Preconitzava la total fidelitat als dictats de la consciència.
La seva influència per aconseguir la Independència de l’Índia va ser decisiva.

Sophia Blasco Castell, assessora i coach

Coach personal

Tagged with:
Arxivat a Frases sàvies
5 comments on “La felicitat es dóna quan …
  1. Mónica ha dit:

    És la filosofia perfecta per a qualsevol civilització mundial, si cada ésser humà tingués el mateix pensament que Ghandi el món seria AMOR absolut.
    No era de cap religió només era un home de PAU un gran pensador. Encara que discrepo en altres necessitats que tenia sent una cosa natural a l’Índia.
    Sophia m’has tocat la fibra amb aquesta filosofia de vida és la meva millor amiga i em dóna llum. Gràcies de nou Sophia.

  2. Sophia Blasco ha dit:

    Confrontant les nostres conviccions amb els dits i amb els fets ens pot arribar a emmalaltir l’ànima https://coachingpersonal.cat/2011/05/11/la-malaltia-de-lanima/
    Gràcies pel comentari, Mònica, m’agrada que t’agradi.

  3. ALICIA MUNIESA ha dit:

    M’encanta!!! si no és així..la vida no té sentit…viure amb aquesta harmonia té un preu..però val la pena!!!

  4. Oriol López ha dit:

    Sàvia, aquesta reflexió de Gandhi.

Els comentaris estan tancats.

La teva sessió de regal, d'Isabel Mas
Agenda
Descarrega’t l’e-Book!
L'estrès, a ratlla! e-Book

Escriu la teva adreça de correu i rebràs els nous articles al teu correu immediatament!

A %d bloguers els agrada això: