Una sola sessió d’atenció plena (mindfulness) aconsegueix reduir l’ansietat

Practicar l’atenció plena, coneguda també com meditació o mindfulness té nombrosos beneficis per a la salut quan ho fem habitualment. L’estudi “Single Session Mindfulness Meditation Reduces Aortic Pulsatile Load and Anxiety in Mild to Moderately Anxious Adults” ha pogut demostrar que els beneficis que ens aporta són apreciables des de la primera sessió guiada d’atenció plena de 60 minuts.

Es van mesurar la càrrega pulsàtil aòrtica de base i el nivell d’ansietat amb el Beck Anxiety Inventory una setmana abans, just abans de la sessió, immediatament després i 60 minuts després de la sessió d’atenció plena guiada.

La sessió única d’atenció plena guiada va reduir significativament la càrrega polsàtil aòrtica i els nivells d’ansietat. L’estudi conclou que una sola sessió d’atenció plena proporciona beneficis cardiovasculars i psicològics en persones adultes amb ansietat lleu o moderada. La reducció de la càrrega polsàtil contribueix a reduir danys al cervell i als ronyons, la reducció de l’ansietat ajuda a prevenir les disfuncions vasculars que provoca.

A Com practicar l’atenció plena, el “mindfulness” trobaràs diverses opcions per practicar l’atenció plena.

Som-hi!

Sophia Blasco Castell, assessora i coach

Coach personal

Tagged with: , , ,
Arxivat a Estrès i qualitat de vida, Gestió emocional
5 comments on “Una sola sessió d’atenció plena (mindfulness) aconsegueix reduir l’ansietat
  1. Martola bertran vidal ha dit:

    Sofia, que guai l’entrada… a la gent li agradarà. Gràcies.

    ________________________________ De: Sophia Blasco: Coaching personal Enviado: lunes, 20 de julio de 2020 23:02 Para: martola_bertran@hotmail.com Asunto: [Entrada nova] Una sola sessió d’atenció plena (mindfulness) aconsegueix reduir l’ansietat

    Sophia Blasco posted: ” Practicar l’atenció plena, coneguda també com meditació o mindfulness té nombrosos beneficis per a la salut quan ho fem habitualment. L’estudi “Single Session Mindfulness Meditation Reduces Aortic Pulsatile Load and Anxiety in Mild to Moderately Anxious”

  2. Marta ha dit:

    Penso que és el futur, el poder aturar-te de la situació de pilot automàtic que viu molta gent i meditar cada dia i fer atenció plena en el Aqui i l’Ara és el que ens pot ajudar quan tot va per inercia, corrent tot el dia.
    Hi ha el mindfulness aplicat a una cosa tan dificil com son les relacions entre persones i es molt interessant.

  3. MONTSE MONTULL ha dit:

    Gràcies, m’està ajudant a disminuïr l’ansietat, molt bona entrada.

Els comentaris estan tancats.

La teva sessió de regal, d'Isabel Mas
Agenda
Descarrega’t l’e-Book!
L'estrès, a ratlla! e-Book

Escriu la teva adreça de correu i rebràs els nous articles al teu correu immediatament!

A %d bloguers els agrada això: