10 consells per aprimar-te en 10 setmanes

"Gaspar Torriero gone weightless", de Gaspar Torriero al Flickr

Gaspar Torriero gone weightless“, de Gaspar Torriero al Flickr

Aquests 10 consells t’ajudaran a aprimar-te en 10 setmanes:

  1. Un bon esmorzar de forquilla i ganivet t’alimenta i et nodreix. Segueix la dita “Esmorzar de reina, dinar de rica, sopar de pobra”, és el que el teu cos necessita. Berenar prou i bé t’ajudarà a fer un sopar frugal i a tenir gana de bon matí a l’endemà.
  2. Organitza’t tenir la gana respectada i satisfeta.
  3. Menja fruita fresca i seca, verdures i llegums, unes 10 varietats de fruites i verdures al dia.
  4. Els olis i els greixos naturals són essencials per a la salut i ens proporcionen una sensació de sacietat duradora, incrementa’ls. L’oli d’oliva, el formatge, la mantega, el greix del pernil, les ametlles, les avellanes, les nous …
  5. Per beure, l’aigua natural és la millor opció.
  6. Menja aliments amb molta fibra, t’ajudaran a aprimar-te. La fruita fresca i seca, les verdures, els cereals integrals, les llegums són bones fonts de fibra. La fibra alimentària té molt beneficis.
  7. Utilitza un plat de postres per menjar, amb dret a repetir, si tens més gana serveix-te’n més. T’estalviarà haver de acabar-t’ho tot sense gana i t’ajudarà a respectar-te la sacietat.
  8. Pots menjar tots els aliments. Prohibir-te aliments t’abocarà a desitjar-los més, a menjar-te un succedani i acabar menjant-te el succedani i l’aliment que t’havies prohibit. Tots els aliments ens aporten nutrients. Respecta’t l’apetència.
  9. Compte amb l’alcohol! Una copa de vi o de cervesa va carregada de calories, a banda del risc que representa l’alcohol per la salut.
  10. Organitza’t per proveir-te el rebost i la nevera amb aliments variats per als àpats del dia. La previsió t’ho farà més fàcil.

Adoptant aquests 10 consells aconseguiràs aprimar-te en 10 setmanes.

Et recomano addicionalment:

a.- Pesar-te per saber el teu pes inicial i, en base a la formula de l’Índex de Massa Corporal (IMC), calcular quin és el teu pes saludable.

b.- Fer el seguiment de les accions cada dia i puntuar-te cada acció amb punts per aconseguir un 10 diari.

c.- Pesa’t cada dia i anota el pes, a la mateixa hora i amb les mateixes condicions: de bon matí, en aixecar-te, després d’orinar i sense roba.

d.- Marca el millor pes de la setmana, el més lleuger, i observa’n la tendència. Les variacions del pes són naturals. Recollir el millor pes de la setmana t’ajudarà a veure’n l’evolució.

Amb aquest pla de 10 setmanes aconseguiràs aprimar-te. Si necessitessis aprimar-te més quilos, et caldrà més d’un pla de 10 setmanes. Organitzar-te d’aquesta forma et permetrà fixar els objectius per etapes i et facilitarà assolir-los. Puc ajudar-te a aconseguir-ho. Concerta la teva sessió de regal ara mateix, sense compromís!

Sophia Blasco Castell, assessora i coach

Compartir és estimar! de Jose Mondo

 

 

Coach personal

Tagged with: , ,
Arxivat a Alimentació i salut, Com fer ...

I tu, què en penses? Explica'ns-ho!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

La teva sessió de regal, d'Isabel Mas

Escriu la teva adreça de correu i rebràs els nous articles al teu correu immediatament!

Agenda
Descarrega’t l’e-Book!
L'estrès, a ratlla! e-Book
%d bloggers like this: